Повернення товару
Повернення Вашої оплати можливе в таких випадках:
- замовлення було скасовано Вами заздалегідь (не менше 2-х годин) до дати доставки вказаної у Вашому замовленні;
- повторна оплата на замовлення;
- якщо необхідна доплата на замовлення для його успішної доставки.
Якщо Ваше замовлення вже доставлено – повернення оплати на дане замовлення не може бути здійснене. Якщо у Вас є зауваження щодо якості букета, як компенсацію ми можемо зробити доставку подарунка від нашої компанії або доставку букета.
Коментарі щодо Вашого замовлення приймаються протягом 7 днів з моменту доставки замовлення та будуть розглянуті у максимально короткі терміни.
Оскільки квіти, цукерки, фруктові кошики - є продуктами, що швидко псуються, наша компанія залишає за собою право зміни складу та зовнішнього вигляду товару на 20-25% із збереженням загального вигляду та вартості компонентів.